I cani ùn riceveranu micca insolazione s'ellu ghjucanu cusì in tempu caldu!

I cani ùn anu micca insolazione s'ellu ghjucanu cusì in tempu caldu!

Dopu à 15 minuti di colpu di calore, i cani sò in risicu di more.Heatstroke dura quant'è duie ore, è ua rata di mortalità hè più di 90 per centu.

I causi di u colpu di calore in i cani pò esse divisu ininsolazioneècolpu di calore.

Malattia di emissioni di calore:si riferisce à u sbilanciamentu di a produzzione di calore è a dissipazione di u calore in i cani in alta temperatura,alta umiditàèambiente di ventilazione povira, è uL'accumulazione di calore in u corpu portaà udisordine seriu di a funzione di u sistema nervu cintrali di i cani.

A malatia di u sole:si riferisce à ufenomenu di congestione meningeaèparenchima cerebrale acutu causatuper esposizione prolungata au sole direttu in tempu caldu, chì porta àdisfunzione seria di u centrusistema nervu in i cani.

 

 

微信图片_20230516112921

Dunque,U colpu di calore hè pussibule sia in l'internu sia fora.In più, ughiandole sudoripare di canemicca sviluppatu, principalmente à traversu ucuscinetti di pedie lingua àdissipa u calore, l'efficienza ùn hè micca alta,più prubabile di colpu di calore.

A pudè ricunnosce i sintomi di u colpu di calore in u tempu diventa criticu per u trattamentu di u cane.

Sicondu u gradu di colpu di calore pò esse divisu in:colpu di calore lieveècolpu di calore severu.

Sintomi diun colpu di calore lieve include gasping, bocca viola, inciampare, è amurmure pronunciatu quandu si respira.Upelle glabrenantu à ul'abdomen hè rossu, cù macchie di sangue è macchie di sangue.

Sopra41 ℃, al'organi internu di u cane sarà dannatu.Uu risicu di morte aumentasopra42 ℃.

微信图片_20230516114318

In colpu di calore severu, piùaltrimenti i cani attivi diventanu depressu, letargicu, iperventilazione, èbulbo oculare sporgente.

S'ellu ci hè unliquidu spumoso rosa chì veneda u to nasu,u vostru ghjacaru pò esse micca longu.Di sicuru, un picculu numeru di canimostra sintomi cum'è carica maniacale, schiuma à a bocca, cunvulsioni è cunvulsioni.

S'ellu ùn hè micca trattatu prestu, mureranu da suffocation è paralisi di u core.

微信图片_20230516112926

Sè vo scontru a situazione sopra, ma hè una longa strada da l 'uspidale, cumu pò u pruprietariu implementà uprimu aiutu currettu per evità a tragedia quantu pussibule?

Prima, move u vostru cane à alocu ombra, preferibilmente un aria condizionatastanza se pudete.Pudete ancu immerge u vostru cane in una piscina fridda, se unu hè dispunibule.Aduprate acqua corrente per mantene frescu.

(PS: micca acqua di ghiaccio!)

微信图片_20230516133331

Se nimu hè dispunibule, andate à un supermercatu vicinu è cumprà unpochi buttigli d'acqua minerale friddaèmetteli nantu à e cosce di u vostru caneèpettu è abdomen.

微信图片_20230516133337

Allora bagnatu agrande asciugamano cù acqua fridda è appricà à u cane, versendu acqua fridda nantu à u caneogni pocu minuti.

微信图片_20230516133341

Ricurdatevi di alimentà u caneacqua a temperatura ambiente.Se ucane ùn vole micca beie, u pruprietariupò strofinate l'acqua nantu à a lingua è e labbra di u cane.

(PS: Chì u cane lecca l'acqua hè bona, ùn mai piglià l'acqua è pour l'acqua in bocca)

微信图片_20230516133345

Infine, u più impurtante hè di truvà ècuntattate l'ospedale per animali regulare vicinu per u trattamentu.

Cumu prevene u colpu di calore in u vostru cane:

1.Evite u sole direttamente, evitarilongu tempu in l'umiditàèambiente afoso.

微信图片_20230516141501

2. Fàùn mette u cane in u troncuèlasciate solu in vittura, in u sole direttu, ancu in u tempu caldu senza sole, ua temperatura in a vittura aumenta rapidamente, uu più altu pò ghjunghjecirca70 ℃, in apocu tempu pò piglià a vita di u cane.

微信图片_20230516141507

3.In ogni mumentu di mantene u cane hà abbastanzaacqua potabile pulita, mantene a ventilazione interna, stabilità di a temperatura, mantene un moderatu più adattatucirca 50% - 70%.

微信图片_20230516141510

4. Evite di esce in alta temperatura.Sceglitesera o matinapercaminari è eserciziu. Pigliate acqua pulitacun voi per manteneviidratatu à tempuèevite l'eserciziu intensuper alongu tempuè agrande quantità di eserciziu.

Ghjucate cù i ghjoculi è interagisce cù u vostru pruprietariu in casa durante a stagione calda.

Ghjucate cù i ghjoculi è interagisce cù u vostru pruprietariu in casa durante a stagione calda.

O sceglite aghjoculu d'acqua per animali domestici, pudete interazzionecù u cane in piscina, tupò gode di u frescu mentre l'energia per liberà.

Hè impurtante per evità u calore, ma ùn vi scurdate di eserciziu!


Tempu di Post: 16-May-2023