Cosa hè adattatu per un cane chì ùn pò micca esercitassi vigorosamente?

Cosa hè adattatu per un cane chì ùn pò micca esercitassi vigorosamente?

I cani sò cacciatori naturali

Ancu s'ellu hè stata domesticata da l'omu per più di 10.000 anni

Mantenenu una natura entusiasta è attiva.

Tuttavia, per diverse ragioni

Questi cani sò privati ​​di a so libertà di scappà salvaticu

U dirittu di divertisce, cum'è:

Diabetes

SI sintomi di diabete in i cani, Fondamentalmente u listessu cum'è l'omu.magre è letargicu.

Sì avete una malatia à longu andà, serà ancu emessa, malatie di diversi organi è sistemi di u corpu. Se in questu casu, impegnà u vostru cane in eserciziu d'alta intensità. Pò elevà i livelli di l'hormone di glucose in u corpu. corpu .It eleva u nivellu di zuccaru in sangue .It pò ancu scumpressà u grassu per pruduce corpi cetone .Quandu l'insulina hè bassa, provoca cetoacidosis.

Artrite

Eccettu per i cani vechji è i cani grassi,so fate un pocu di cani ghjovani è magri.Artrite per una quantità di motivi,I cumuni sò:

Artrite reumatoide è osteoartrite.

Sti tipi di artrite sò generalmente soluui medicazione per cuntrullà a progressione di a malatia.Ùn pò esse guaritu cumpletamente.

Se micca ritenutu,tface un eserciziu intensu.Si accelerausura di l'articulazione ,it mapeghju a malatia.

Epilessia

Cunnisciuta cumuna cum'è cornu di capra o epilessia ,tquì sò geneticu è secundariu.Unu di elli hè u dannu cerebrale,

Scum'è meningite, cuncussione è cusì .Convulsioni indotte in i cani.Soprattuttu vulnerabile àtl'effetti emotivi di l'alta excitazione.Cunducendu à seizures, intensu esercitu.Per questi cani,ypudete dì "Breaking bad".

Ma questu ùn significa micca questi cani

A vita hè di esse tranquilla

L'eserciziu hà assai vantaghji

Ùn hè micca solu chì aumenta u vostru metabolismu

Si pò ancu migliurà a vostra resistenza

Hè più interattivu

Lega cù u vostru òspite.

Eccu alcuni ghjoculi chì rispondenu à sti bisogni:

微信图片_20221214133435

U proiettile Q ligeru di u ghjoculu molle ùn si rompe micca quandu chjappà in u vetru, è hà un squiake à l'internu, chì rende attraente per i cani à ghjucà senza fà sentenu troppu eserciziu.

微信图片_20221214133954

I ghjoculi attrae u cane ammucciandu trattatu in u ballu, mentre l'ancora à a terra, chì permette à u cane di ghjucà senza correre in terra.Reduce a carica di l'eserciziu di u cane, ma à u stessu tempu si senti ancu u piacè di ghjucà.

微信图片_20221214134914

U ghjoculu leaky hè pensatu per attruverà i cani nascondendu u so alimentu preferitu in l'internu, in modu chì diventeranu più interessate in u ghjoculu è ghjucà cun ellu.Ùn piglia micca assai energia da u vostru cane, ma u vostru cane si move.Questa hè una bona scelta.

微信图片_20221214135338

U proiettile Q ligeru di u ghjoculu molle ùn si rompe micca quandu chjappà in u vetru, è hà un squiake à l'internu, chì rende attraente per i cani à ghjucà senza fà sentenu troppu eserciziu.

微信图片_20221214135756

Stu pad pò ammuccià l'alimentu di u vostru cane, attrallu per circà, eserciteghja u so sensu di l'olfattu è agisce cum'è un cane attivu.Use l'alimentu cum'è guida.Lasciate u cane amparà à campà cun ellu.Divertite à ghjucà tranquillamente.

Grazie per vede è ci si vede a prossima volta.


Tempu di Postu: Dec-14-2022